עוה"ד של חיים מזרחי בריאיון: "חיכיתי מעל 4 שעות ולא נתנו לי לדבר איתו"

    אסתי פלד 5 Comment on עוה"ד של חיים מזרחי בריאיון: "חיכיתי מעל 4 שעות ולא נתנו לי לדבר איתו"

    סערת התעללות השוטרים בבחור החרדי חיים מזרחי: עו"ד צחי סנדורנינסקי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתאר את הרגע בו קיבל את הטלפון מהאמא של חיים, הניסיון ליצור קשר בליל המעצר ועד הדיון בבית המשפט ומתאר את ההתעללות הקשה, "השוטרים הכניסו לו מכות אכזריות שחסרי כל צורה אנושית"

    צילום: צילום מסך כאן חדשות
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עורך דינו של חיים מזרחי עו"ד צחי סנדורנינסקי בריאיון הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר את כל השתלשלות האירוע חסר התקדים של אלימות השוטרים שמסעירה בימים אלו את כל המדינה, צחי סיפר "אני מלווה אותו עוד מהמעצר, אני מלווה את המשפחה מימים ימימה והאמא יצרה איתי קשר".

    "אני ביקשתי מהאמא שתשלח אליי אנשים שראו את האירוע, קיבלתי שטף של טלפונים, אמא אחת סיפרה לי שילידה ראו את המקרה ומאז הם לא יכולים לישון, ממש טראומה".

    עו"ד צחי הוסיף וסיפר, "ביקשתי מכל מי שדיבר איתי לשלוח סרטונים של האירוע, רציתי להתמקד בסרטון שמראה את כעל האירוע מתחילתו ועד סופו ואכן התקבל סרטון כזה. אני מגיע בסביבות השעה תשע בערב לתחנה ומבקש להיפגש עם חיים מזרחי, הריצו אותי ואמרו לי שאין אפשרות כי הוא הועבר למעצר לילה".

    הרוע בהתנהגות של המשטרה המשיכה גם במעצר, "המתנתי שם 4 שעות ורק באחת וחצי הכניסו אותי והעברתי את הסרטון לקצין משטרה, ואמרתי לו עזוב בית משפט למה שהילד יסבול מעצר. הוא ראה את הסרטון וחזר אחרי 10 דקות ואמר שהוא מצטער הוא לא יכול לשחרר אותו, השוטר טען שהא תקף אותו ולכן ניפגש בבית משפט".

    עו"ד צחי סיפר על הדיון האבסורדי, "התחלנו את הדיון וסיפרתי את הסיפור, בסוף הטיעון השארתי את הסרטון. היא צפתה בסרטון וכבר באמצע שהיא מסתכלת והיא שאלה את הטוען אם הוא נחשף והוא אמר שלא, והוא לא רצה לראות את הסרטון לפני. היא הייתה מזועזעת מהסרטונים. גם את המכות האכזריות שהם הכניסו בו וחסר כל צורה אנושית".

    עו"ד צחי הבהיר כי חיים מאז בטראומה נפשית, "חיים משתחרר ללא כל תנאים, בערב התקשרו אליי ואמרו שהמשטרה הגישה ערר והדיון היה אמור להיות בעוד יומיים. נכון לעכשיו חיים עבר ימים קשים גם מבחינה פיזית במקומות שהרביצו לו, ובעיקר מהפן הנפשי, הוא נשמע בטראומה הלום קרב. יום תמים של עבודה, פקק שגרתי של רכב, סוג פגע וברח, הם אמרו לו תעוף מפה ואז קמו ופוצצו אותו כילו בו את זעמם".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אבא שבשמים ישלם להם

    2. 2

      ממש גואל נפש של שוטרים במקום לחנך הם ככה מרבצים באכזריות

    3. 1

      חוצצצצפניםםםםםם! אני מוררתחחחח!